torsdag 27 augusti 2009

En liten uppdatering

Hej mina kära blogg-läsare! Mina blogg-inlägg kommer allt mer o-regelbundet nuförtiden. Detta är förstås en spännande touch på er annars så mörka tillvaro. Nu kan man kika in på min blogg en torsdag kväll och upptäcka ett sprillans nytt blogg-inlägg! Gott så.

Snart är jag officiell vasabo. Kärringen vid adress-ändringen ville ha ett exakt datum för när jag flyttar. "I mitten av nästa vecka" godkändes icke av tant-skrället. Så jag angav torsdag klockan 19.26 som flytt-tidpunkt. Damen blev om möjligt ännu surare. "Det här är inget att skämta om! jag behöver veta exakta tidpunkten för din flytt för att blah blah blah.. " jag orkade inte lyssna mer och surfade in på youtube och glodde på Eduardos filmning från senaste matchen). Men jag avslutade samtalet med ett hövligt "tack så mycket" och kände mig ganska nöjd över att ha åstadkommit något för dagen.

Pantade flaskor igår. 97euro. 97 euro = 970 öl. Det blir 80 st 12-pack = nästan tre stycken 12-packs om dagen. Bra jobbat boys! Det spränger vi lätt nästa månad när ni inte behöver dela vårdnaden med min mor och far. Vi köpte ett matbord, en back öl, en ost och en chipspåse för pengarna.

Hade sagan om ringen-maraton i onsdags. Alla tre filmerna, extended förstås! En succé!
4 hjältar klarade av alla filmerna, trots att ett tiotal försökte. Jag, Hannes, Victoria, Rasmus!
Sara var ytterst nära, men missade första 20 min och sista 20. Synd Sara, please come again!

Tutor. Vem fan vill bli tutor. Springa runt med en massa yra gulnäbbar. Uschadå. En massa ansvar, förpliktelser och elände. Fula T-shirts har dom också. Bitter? Jag?

Ni som tror att jag legat på latsidan när det gäller festandet tror fel. Torsdag- Söndag. Full like a kastrull! Polispatrull till en fest, en varning av disponenten till en annan fest. Och Jimmy & co blev vräkta. Okej, deras hyreskontrakt gick ut, men hade dom haft ett fortlöpande hade dom helt säkert blivit vräkta.




Slänger in en trailer till replot-filmen. Jonas har gjort den. Snygg som fan. Filmen, inte Jonas. Eller jo, Jonas också.


Avslutningsvis har jag kommit över en hemlig bild på Jimmy Holmqvist. Han trodde att han hade förstört alla exemplar av denna bild. Ack så fel han hade. Använd den som skrivbordsbild, häng upp den på väggen, skicka den som vykort. Möjligheterna är oändliga. Håll till godo!

3 kommentarer:

  1. Ryktas att du äntligen har klippt dig,det var på tiden grottmänniska :P

    SvaraRadera
  2. tss, Jimmy vara int så bitter :)

    SvaraRadera