måndag 24 maj 2010

Hurra Hurra!

Ja vad fan, jag har haft lite skrivkramp. So what? Det kan hända den bäste. Dessutom har det varit fint väder. En vecka så var Österbotten den varmaste platsen i Europa. Om man inte räknar Turkiet. And frankly, who does?

Århundradets feber har jag också drabbats av. Mitt i kalasvädret. Vilken jävla otur. Att drabbas av förkylning i tropikvärmen är ju som att lyckas drunkna i Kalahariöknen eller att bli full på ett leastadianstormöte. Och vilken jävla feber sen. Temperaturer som andra skulle finna outhärdliga, feberdrömmar, hallunicationer, liggsår och nageltrång. Burana 500 är ett skämt. Axos piller, som man bedövar hästar med när de föder, gjorde susen.

På onsdag fyller jag 23. När blir man vuxen? Vid 30? Det låter väl rimligt?
På tal om födelsedagar så har min blogg fyllt 1 år. I Lördags närmare bestämt.Hurra hurra!

Till helgen blir det landskamp i brännboll. Då utlovas ett blogginlägg med utförliga och träffsäkra beskrivningar av en helg av hejdlöst supande. Just like the good ol' days!

1 kommentar:

  1. Män och era förkylningar... Så överdrivna ;)

    SvaraRadera