söndag 5 juni 2011

Encore

Juules blogg har legat på latsidan. Det skall bli ändring på detta. Mina trogna läsare skall inte behöva dras med halvtaskiga och lågkvalitativa substitutbloggar som t.ex. Philips Blogg.

Jag har hört av mina läsare, som påstår att läsa Philips blogg är som att föda barn. Man vill bara dö när man håller på, men får värsta glädjeruset när det är över.

Iofs så har jag ingen aning om hur det är att föda barn, men det där glädjeruset med endorfinerna som flödar hit och dit låter aningen överskattat. Men visst, om jag blev fistad i röven av Pasi Nurminen så skulle jag nog bli jävligt glad när han slutar..

Richard, som studerar till regissör hade fått hemuppgift. Tema alkohol. Han bjuder in några rutinerade öldrickare, ställer spritflaskor och en kortlek på bordet och kameran i taket. Simple.

Resultatet finns på youtube: Här

Jag har inlett min tränarkarriär. Assistant Manager för Jaros B-juniorer. Klingar rätt bra, va? Jag försöker få ungarna att kalla mig "Coach". Jag har övat på min tränar-pose framför spegeln. Looken jag försöker uppnå är en bestämd, men krävande tränare. En vän, men också en pådrivare. Lugn men ändå farlig.

Bredbent, händerna bakom ryggen, stort tuggummi i käften, bister uppsyn har jag märkt funkar bäst.

Det här är målet:


En recension av helgen följer inom en snar framtid. Stay tuned.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar