onsdag 3 juni 2009

Sex, drugs and rock n roll!

Studiepoäng är överskattade. De stora pengarna finns i bloggvärlden.

Jag vet att ni alla är väldigt nyfikna över vad min blogg kommer att innehålla.
Många har frågat, bönat och bett om att jag skall avslöja det, men icke. Mutor, hot, eller skamliga förslag biter inte på mig.

Nu när La Grande Premiere är här så skall jag iallafall ge er en kort introduktion;

Juules Blogg kommer att handla om sex, droger och rockmusik. Allt som säljer!
Mellan varven kommer jag att klämma in några fylle-historier, hålla er updaterade om vad som försiggår ( Ja, för fan, försiggår. Så stavas det!) i fotbollsvärlden.
Alltså en blandning av sött och salt. Något för alla åldrar och smaker.

Beach-säsongen är inledd. Den nya grejen ser ut att vara amerikansk fotboll. Fy satan vad svårt det är att få bollen (?) att flyga rätt.

Grill-säsongen är också inledd. Floridabiffar. Smakade apa. Köp inte.




Annars så får jag väl passa på att tacka alla studenter för att dom bjöd mig på en massa champagne och smörgåstårta i lördags. See you again next year!






Sen kan jag ju tipsa om att det bjuds på kvalitetsfotboll hela sommaren
på Finlands Wembley - Falli Park. Matchtiderna meddelas senare!

Nu när vädrets makter tillfälligt har svikit oss kan man alltid ladda ner några underhållande tv-serier. Som den godhjärtade och genomsnälla person jag är så ska jag bjuda på några heta tips för den late.

1. How I Met Your Mother - Ni har väl alla hört talas om denna succéserie? Gillade ni FRIENDS så gillar ni HIMYM. Central Perk är dock utbytt mot McLarens Bar.

2. Weeds - Otroligt skön serie med en speciell humor. En riktig feel good- serie.

3. Californication - Missat denna serie? Oh my, Oh my! Se den! Förmodligen den bästa serien sedan Rederiets glansdagar.

Sådärja. That should keep you occupied.
Fortsätter vädret såhär, bjuder jag på filmtips senare!

Cheers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar